Regulile Casei Buon Gusto Sibiu

Termenii si conditiile generale

Termenii si conditiile generale de rezervare si achizitionare a serviciilor turistice oferite de societatea FIN GROUP S.R.L. 

REGULILE CASEI BUON GUSTO SIBIU-

Stimati oaspeti,
Dorim sa va oferim o experienta placuta la locatiile noastre si de aceea am stabilit o serie de principii si reguli,care va rugam in mod respectuos,sa tineti cont atat in timpul , cat si dupa ce s-a incheiat sejurul dumneavoasta. Regulamentul este aplicabil la toate unitatile de cazare,sub care societatea comerciala activeaza si se aplica tututor ospetiilor,care il accepta prin insusi fapt rezervarii,precum si cazarii lor in unitatile noastre si trebuie sa se conformeze fara limite sau rezerve.

In calitate de gazde,ne dorim sa aveti parte de un sejur cat mai placut in locatiile noastre si totodata sa ne asiguram ca toate serviciile oferite,indeplinesc asteptarile dumneavoastra ca si client.

Unitatile noastre reprezinta o afacere de familie ce activeaza printr-o firma SRL si functioneaza dupa normele legislative aflate in vigoare in Romania.

Informatiile prezentate mai jos au rolul de a stabili premisele unei bune functionari ,in conditii civilizate,conform normelor legale. Documentul este aplicabil tuturor oaspetiilor,ce beneficiaza de orice serviciu oferit de societatea noastra..

Unitatile de cazare isi rezerva dreptul de a schimba si/sau actualiza in orice moment continutul acestui website,precum si Regulile Casei,fara a existe vreo notificare in prealabil. Din acest motiv, va invitam sa vizitati periodic aceasta sectiune pentru a verifica Termeni si Conditii Generale, pe care a-ti agreat tacit sa le respectati.

 *** Politica de cazare ***

  1. Cazarea in pensiunea noastra se face prezentand actul de identitate si/sau pasaport pentru inregistrare si pentru eliberarea cheii aferente camerei rezervate. Receptia are dreptul de a solicita actul de identitate la toate persoanele ocupante ale camerei si totodata de a cere un certificat de nastere a copilului (exemplar copie) in caz de nedeclarare a varstei acestuia. Din momentul preluarii cheii de la receptie,oaspetele are obligatia legala de a raspunde pentru camera rezervata.
  2. Tarifele pentru cazare si suplimente sunt afisate la receptia pensiunii in LEI si in EURO,impreuna cu cursul euro practicat de unitatea noastra si toate taxele aferente.Tarifele exprimate in alta moneda sunt doar orientative si sunt supuse fluctuatiilor de schimb valutar.
  3. Plata se efectueaza integral in momentul cazarii (check in-ului) la sosirea dvs. la receptia pensiunii si orice supliment necesar este calculat de catre unitatea noastra,peste rezervarea deja confirmata. Variantele de plata acceptate sunt prin numerar sau card (Visa,Mastercard). Pentru plati efectuate prin transfer bancar (acceptate doar pe baza de Factura Proforma) acestea se vor efectua si achita inainte de check in,conform indicatiilor specificate pe document.
    Acceptam ca mod de plata si VOUCHERE DE VACANTA (Edenred,Sodexo,Up Romania) - pe baza de rezervare directa la proprietate sau platforma AGENTIA TRAVELMINIT.
  4. La solicitarea clientului,unitatea noastra poate emite Factura Fiscala cu rugamintea sa informati receptia intentia si necesitatea pentru aceasta, precum si furnizarea de informatiile de date necesare in vederea intocmirii documentului fiscal. Documentul se va elibera urmatoarea zi format fizic sau transmis in format electronic.
  5. Micul dejun (serviciu complementar al unitatii contra-cost) este servit doar pe baza de precomanda ferma la cererea clientului inainte de sosire,cel tarziu la check in. Programul standard de servire este 08:00-09:30. Orice modificare de program va este adusa la cunostiinta direct la receptia unitatii. In cazul in care aveti anumite alergii,intolerente sau un alt regim alimentar, rugam sa informati acest lucru la receptia pensiunii,in caz contrar unitatea nu este raspunzatoare pentru aceasta situatie si servind ceea ce este disponibil in ziua curenta,nefiind posibila realizarea de modificari ulterioare.
  6. In cazul in care clientul doreste sa renunte la rezervare si/sau paraseste voluntar unitatea de cazare,inainte de finalizarea sejurului deja achitat, acesta nu va beneficia de restituirea contravalorii ramase din rezervarea respectiva.
  7. Program Check in: 16:00-18:00 / Check out: pana in orele 11:00
    *
    Daca sunt alte ore de sosire,contactati gazdele casei.

 *Exprimat in ore locale. In functie de disponibilitatea la sosire,camera poate fi furnizata mai devreme de ora de check in,insa unitatea nu poate garanta sau confirma acest aspect anticipat.
*Rezervarea este garantata de unitate pana in ora 18:00  a zilei de sosire si necesita confirmare de la receptie pentru valabilitatea acestuia.
*Oaspetii care nu elibereaza si/sau lasa bagaje/obiecte personale in camera vor achita costurile aferente camerei conform tarifelor de la receptie.
*In caz exceptional,doar la confirmarea ferma a receptiei,contracost putem retine bagajele un timp limitat,cost comunicat la receptie.

 

  *** Politica de cazare copii,oaspeti suplimentari si PATURI SUPLIMENTARE ***

GRATUIT: Un copil cu varsta cuprinsa intre 0 si 6 ani inclusiv,beneficiaza de gratuitate la cazare cand acestia folosesc acelasi pat cu parintii.
! Va rugam sa tineti cont ca nu toate camerele dispun/beneficiaza de aceasta gratuitate.

Copii cu varsta cuprinsa intre 6 si 12 ani,gazduit impreuna cu parintii se va percepe un tarif denumit supliment copil in valoare de 50 ron,fara asigurarea unui pat suplimentar in camera.

---Un copil peste varsta de 6 ani sau orice alt oaspete suplimentar fie se acorda pat suplimentar sau alt tip de camera potrivita cerintelor,in functie de posibilitate si disponibilitatea la sosire.

---Patul suplimentar este la costul de 100 ron/ps/npt si necesita confirmare receptie,inainte de sosirea oaspetului la pensiune cu cel putin 48 ore.

---Copii cu varsta de 6 ani impliniti vor fi tarifati in conditii de adult.

  *** Accesul,cazare si spatiile comune ***

  1. Pensiunea noastra nu dispune de lift,prin urmare accesul la etajul I la camere se efectueaza exclusiv pe scari.Mentionam ca unitatea dispune si de 3 (trei) camere la parter,pentru cei ce necesita si doresc un acces mai facil.
  2. Tratati cu grija dotarile si ambianta spatiilor pensiunii.
  3. In cadrul unitatii rugam sa respectati un program de liniste intre orele 22:00 - 08:00 atat pentru dvs. cat si din respect pentru ceilalti oaspeti ai pensiunii. Precizam ca pentru cei ce nu respecta o regula de buna purtare si conduita, unitatea isi aloca dreptul legal de selectare a clientelei si in caz de forta majora, inclusiv intreruperea furnizarii serviciilor de cazare, fara drept de despagubire catre client.
  4. Pensiunea ofera oaspetiilor cu motociclete~spatii de parcare gratuite in curtea interioara,pe baza de o solicitare prealabila transmisa pensiunii prin e-mail sau telefonic. Spatiu acordat in functie de disponibilitatea la sosire.
  5. Parcarea este publica stradala, prin urmare rugam oaspetii sa parcheze autovehiculele doar in locurile special amenajate si marcate.
    Plata parcarii se efectueaza de catre client la automatul din incinta parcarii conform instructiunilor precizate.
  6. Unitatea noastra nu isi asuma raspunderea pentru orice pagube produse la autovehiculul dvs. sau parcate necorespunzatoare.

 

*** Mentiuni importante ***

  1. Fiecare camera a pensiunii dispune de o configuratie distincta si personalizata, ce poate varia ca si aranjament sau tip de pat. Din acest motiv, va informam ca tarifele/ofertele de cazare sunt in functie de perioada, numarul de oaspeti (adulti si/sau copii), precum si de tipul de camera existent si disponibil la momentul solicitarii.
  2. Tarifele prezentate pe diferite site-uri sunt cu titlu consultativ si pot varia in functie de perioada dorita si selectata. Pensiunea noastra practica tarife afisate la receptia pensiunii si pe diferite site-uri specializate, insa pentru confirmarea tarifului , va rugam sa ne contactati direct la receptia pensiunii a numarul 0751 479 640 sau ne puteti scrie un mesaj la adresa pensiunea.buongusto@yahoo.com .
  3. Ofertele practicate se vor comunica pe baza disponibilitatii si difera in functie de tipul de camera existente. Ofertele promotionale nu se pot combina intre ele si pot fi restrictionate in anumite perioade.
  4. Pentru rezervari directe sau anumite rezervari,unitatea isi acorda dreptul legal de a proceda prin solicitare plata in avans, conform conditiilor comunicate de receptia unitatii. Orice plata se efectuaza doar pe baza de factura proforma emisa de unitate,impreuna cu Termeni si Conditii.
  5. Tarifele de cazare pot fi modificate de catre unitatea noastra,fara notificare in prealabil.
  6. In perioada evenimentelor de anvergura desfasurate in Sibiu, unitatea noastra de cazare isi rezerva dreptul de a practica si de a aplica tarife separat fata de cele standard,in anumite zile,evenimente,inclusiv in perioada de weekend, Sarbatori legale/religioase,conform ofertelor.
  7. Unitatea noastra nu isi asuma responsabilitatea pentru informatiile expuse pe diferite platforme si cu care nu dispunem un contract de colaborare valabil si legal sau orice alt document legal justificativ.
  8. Ne rezervam dreptul legal de a selecta clientela si/sau de a refuza clientii care utilizeaza un limbaj si/sau un comport neadecvat la adresa directa/indirecta a noastra. Totodata, clientii care refuza sa se legitimeze de asemenea, ne rezervam dreptul de a nu acorda servicii in cadrul unitatii de cazare,indiferent de tipul rezervarii avut si fara obligatie de a despagubi clientul.
  9. In cazul in care identificam ca rezervarile nu sunt respectate si/sau corecte conform acord, ne rezervam dreptul de nu a nu onora acele rezervari.
  10. RECLAMATII SI SESIZARI: Eventualele reclamatii vor fi formulate doar in scris si vor fi depuse la receptie in timpul sejurului. Pentru locatiile secundare, oaspetele va trebui sa notifice telefonic si un reprezentant al unitatii se va deplasa direct la locatie pentru a identifica eventualele nereguli,. Orice parasire voluntara precum si refuz din partea clientului de a permite unitatii de cazare,solutii viabile, precizam ca ne rezervam dreptul de a nu rambursa diferenta sejurului,precum nici de continuare a sedere in unitate.
    Un reprezentant al unitatii va incerca sa solutioneze operativ toate solicitarile. Nu vor fi luate in considerare eventualele reclamatii formulate dupa parasirea unitatii.
  11. Orice litigiu va fi solutionat pe cale amiabila, in caz contrar va fi supus spre solutionare instantelor judecatoresti de la sediul prestatorului.
  12. Orice situatie ce a dus la o reprogramare a rezervarii , precizam ca in cazul in care nu s-a onorat in termen de 1 an de zile de la emiterea acordului de reprogramare, unitatea devine libera de orice obligatie fata de client. Orice document de reprogramare neconfirmat de catre client , isi pierde automat valabilitatea.